Szerző Téma: CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT  (Megtekintve 3649 alkalommal)

Administrator

  • Administrator
  • Bölcsis
  • *****
  • Hozzászólások: 18
  • Karma: +0/-0
CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Dátum: Május 31, 2018, 05:49:55 pm »
2.4 literes DOHC (szíj), minden ami 2.4 143LE és 223LE
« Utoljára szerkesztve: Február 03, 2022, 01:13:40 pm írta moderator76 »

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:2.4
« Válasz #1 Dátum: Október 03, 2019, 04:11:49 am »
A motorblokk megegyezik a 2.0-val, itt is vigyázni a folyadékok szintjére, mint minden autónál; ha a vízhőmérséklet néha-néha felemelkedik, az előrejelzés a hűtőnek!
Hamarosan cserés lesz, ha a többi elem már cserélve lett a rendszerben: folyadék, hűtősapka, vízpumpa, termosztát és gomba.
A hengerfej tömítés készletek évjárat és lóerő szerint is változnak, 3 féle variációban: 2.0L_2000-2001, 2.0-2.4_2002-2010, 2.4GT_2002-2010.
A 2.4L GT, azaz turbós változata 223 lovacskával oda tud pörkölni a sima 2.4-esnek, viszont alkatrész árban is.  ::)
« Utoljára szerkesztve: Október 22, 2021, 12:09:19 pm írta moderator76 »

Bene László

  • Bölcsis
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
Re:2.4
« Válasz #2 Dátum: Május 07, 2020, 10:16:07 am »
Sziasztok!

Szeretném véleményeteket kikérni két felmerülő problémával kapcsolatban.

Pár sort az autóról:
- 2006
- 2.4 benzin
- 104.000 kilométer
- családban volt végig, első tulajok vagyunk

1.: Alapjáraton hallatszik egy elég erős zaj a motortérből, menet közben nem hallom, illetve mintha bemelegedés után alábbhagyna valamelyest. Nincs kattogás, kicsit remeg a kormány is (minimálisan), csak egy konstans zaj, az viszont elég hangos!

2. 90-100 km/h környékén illetve fölött elkezd gázadásra remegni kb. az egész autó.

Bocsi a nem szakszerű megfogalmazásért, egyáltalán nem értek hozzá sajnos...

Előre is köszi a segítségeket!

Ãœdv.:
Laci

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:2.4
« Válasz #3 Dátum: Május 09, 2020, 08:02:12 am »
Üdvözöllek László!

Gyere és felveszünk az ország legnagyobb fanklubjába, a CHRYSLER PT CRUISER FAN CLUB HUNGARY-be!

https://www.facebook.com/groups/153734978307353/

Én már feltettem a kérdésed és amíg belépsz, reméljük, hogy a válasz is meglesz!

moderator76

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:2.4
« Válasz #4 Dátum: Május 09, 2020, 08:52:30 am »
Fazekas László írta: "Nekem bizonytalan volt a kormány, kormányösszekötő gombfej csere megoldotta. Miért nem viszed el állapotfelmérés re? 8e körül megnézik a futóművet, az a legfontosabb.... Aztán mehetsz beljebb... Ilyen idősen (nekem crd van) azért már a kuplung/váltó/kettőstömegű is befigyelhet. Meg motortartó bak, stb
.. azért ez egy 20 éves kocsi mar lassan. Ha csak apróságokat szereltek eddig, bármi elöregedett ez alatt az idő alatt..."

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #5 Dátum: Május 11, 2020, 09:01:20 pm »
Generátor szabadon futó, lendkerék repedt...

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #6 Dátum: Május 23, 2020, 01:57:05 am »
A fogyasztással kapcsolatban pedig 100km/h tempomat 6.92 liter!!!
Hihetetlen ez a 2.4L-es!!!

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #7 Dátum: Szeptember 29, 2021, 08:59:10 am »
Gyújtótrafó: SKP (gazdaságos), DELPHI (standard), ULTRA POWER, VMS (csúcs)
Kábelek: B&B, WALKER és DENSO
Gyertyák: Champion réz, NGK irrídium és végül a Denso platina

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #8 Dátum: Szeptember 29, 2021, 09:01:18 am »
Versenyzőknek, minta SRT 4-2

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #9 Dátum: Szeptember 29, 2021, 09:03:15 am »
Dupla platina réteg a tökéletesebb égéshez...
Ajánlott csere intervallumok: 25-40.000 km
« Utoljára szerkesztve: Szeptember 29, 2021, 09:06:59 am írta moderator76 »

moderator76

  • Global Moderator
  • Iskolás
  • *****
  • Hozzászólások: 211
  • Karma: +0/-1
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #10 Dátum: Február 03, 2022, 01:13:01 pm »
A 223 lovas erÅ‘forrás és az 520 literes csomagtér.  8) 8)
« Utoljára szerkesztve: Február 03, 2022, 01:17:51 pm írta moderator76 »

Dr. Vétek Szabolcs

  • Bölcsis
  • *
  • Hozzászólások: 1
  • Karma: +0/-0
Re:CHRYSLER PT CRUISER 2.4L és 2.4GT
« Válasz #11 Dátum: November 02, 2023, 06:22:29 am »
2.4 literes DOHC (szíj), minden ami 2.4 143LE és 223LE

No akkor. Sziasztok!

Most tettem szert a második Pt-mre. 2007. évjárat, 2.4 benzin-gáz, automata váltós kitűnő állapotban.

Kérdésem a következő: Át lehet-e állítani valahogy a nyelvet angolra? Ugyanis az autó Németországban került forgalomba, és eléggé zavar pl. a "Tür öffnen"
felirat a "Door open" helyett. Nem beszélve a digitális iránytű kiírásairól.

Előre is köszönöm.

Szabolcs