121LE és 150LE
Nyomatékos merci motor, common rail (közös nyomócsöves) rendszerrel; ami nagyon nagy kedvenc lett itthon is.
Könnyedén mozgatja a másfél tonnát, alacsony fordulaton is. Chip tuning 121LE-ről 149LE-re működik, érdemes pénzt kiadni rá!
Ãltalában a kuplung, kinyomócsapágy és kettÅ‘stömegű lendekerék árai magasak, ezekre odafigyelni; mert gyengébb minÅ‘ségű alkatrészek esetén nagyon sokba fog fájni.
Ãgy is 350-500e ez a komplett gyári Mopar szett. A fÅ‘munkahenger cserénél pedig a tartókonzolra kell figyelni, mert a dÅ‘lésszöge bevihet az erdÅ‘be minket (2. fotó).
A 2.2crd főmunkahenger és kinyomócsapágy megegyezik a 2.4GT-vel, igaz annyi különbség van, hogy el kell forgatni 90 fokkal a kinyomócsapágy műanyag ágát (3. fotó).
A gyártó megszüntette faceliftes kinyomócsapágy gyártását!!! Viszont jó hÃr, hogy a régivel helyettesÃthetÅ‘!
Hajlamos kifújni a porlasztó alátéteknél (a "kerámia" szlengként emlegetett réz alátét). Ne felejtsük a hidegek beállta előtt cserélni az Üzemanyag Szűrőt! Komoly problémákat okozhat - de legfőképp fagypont alatt - a sok szennyeződés, ami összegyűlik a pohárban (ezt megelőzhetjük, ha "Prémium" minőségű gázolajat tankolunk vagy gyakrabban cserélünk szűrőt)